ניתן להשאיר פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם:
ניתן להשאיר פרטים
מוצרי בוש הינם מוצרים איכותיים לחיים. במידה וחלה תקלה במוצר בוש, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי ומוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.
שימוש בחלפים "גנריים תואמים" עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו ואף להשבתתו .
שירות טכנאים בוש ישראל כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.
מרכז השירות CSB הינו הכתובת הנכונה לתיקון כול סוגי המוצרים תוצרת בוש לרבות מדיחי כלים, מקררים, מכונות כביסה, מייבשים, תנורים, תנורים מובנים ועוד.
כלל הטכנאים של חברת CSB קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מוצרי בוש והינם בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר בוש, סימנס וקונסטרוקטה ע"י החברה!
חברת C/S/B הינה חברת השרות הרשמית בישראל למוצרי החשמל מתוצרת "סימנס", "בוש" ו"קונסטרוקטה" המיובאים על ידי חברת /B/S/H.
החברה משקיעה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות מהיר, מקצועי ואדיב לכלל לקוחותינו.לחברה מחסני חלפים מקוריים לכלל מוצרי BSH.
משלוח החלפים הינו כלל ארצי ולרוב מסופק תוך יום עסקים עד בית הלקוח.
החברה מתמחה בתיקון תקלות במוצרי החשמל הלבנים כגון תיקון מכונות כביסה ומייבשים, תיקון מדיחים ותנורים ותיקון מקררים.
לצורך פתיחת קריאת שירות לתיקון מצוות הטכנאים הרשמיים של בוש התקשרו: 072-397-4474
כן, חברת CSB היא נותנת השירות הרשמית והבלעדית של בוש בישראל.
ניתן לפתוח קריאת שירות מהירה בטלפון: 072-397-4474
CSB מתקנת מדיחים, תנורים, כיריים, מקררים, מכונות כביסה ומייבשים של Bosch.
תקופת האחריות בין 3 ל-12 חודשים, לפי סוג התיקון והחלק.
בהחלט, במקרי חירום CSB יכולה לשלוח טכנאי בדחיפות אפילו באותו היום. יתן לפתוח קריאת שירות מהירה בטלפון: 072-397-4474
הטלפון לקבלת שירות מהיר לטכנאי מוצרי בוש 072-395-7394
הכתובת למעבדה של מוצרי בוש, סימנס וקונסטרוקטה המסגר 1 לוד. ניתן להכנס לאתר של סי אס בי ולהתעדכן באשר לשעות הפעילות.
בנוסף ניתן לפתוח קריאת שירות מהירה בטלפון: 072-397-4474
בין 250 ל-350 ₪ לבדיקה ראשונית, תלוי בסוג התקלה ובאזור.
ניקוי פילטרים, שימוש בחומר ניקוי איכותי, ותחזוקה שנתית על ידי טכנאי CSB.
מומלץ מאוד להיעזר בטכנאי מוסמך של CSB לתיקונים מורכבים, על מנת להימנע מנזק.
ראשית בדקו את כיוון הטמפרטורה. אם התקלה נמשכת – פנו ל-CSB לקבלת שירות.
כן, ניתן לתאם מראש ולהביא את המוצר למעבדה המרכזית של CSB.
במידת האפשר משתמשים בחלקים מקוריים או כאלה שקיבלו את אישור היצרן.
הצורפים 3, לוד
4.3 846 reviews