שירות טכנאים סימנס

שירות טכנאים סימנס ישראל
כאן לשירותכם

לפתיחת קריאת שירות מהירה התקשרו:

ניתן להשאיר פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם:

ניתן להשאיר פרטים

שירות טכנאים סימנס

מוצרי סימנס (Siemens) הינם מוצרים איכותיים לחיים. במידה וחלה תקלה במוצר סימנס שברשותכם, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי ומוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים "גנריים תואמים" עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו ואף להשבתתו .
שירות טכנאים סימנס ישראל כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

מרכז השירות CSB הינו הכתובת הנכונה לתיקון כול סוגי המוצרים תוצרת סימנס (Siemens)  לרבות מדיחי כלים, מקררים, מכונות כביסה, מייבשים, תנורים, תנורים מובנים ועוד
כלל הטכנאים של חברת CSB קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מוצרי 
סימנס (Siemens) והינם בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר בוש, סימנס וקונסטרוקטה ע"י החברה!

technician.png

חברת C/S/B הינה חברת השרות הרשמית בישראל למוצרי החשמל מתוצרת "סימנס", "בוש" ו"קונסטרוקטה" המיובאים על ידי חברת /B/S/H.
החברה משקיעה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות מהיר, מקצועי ואדיב לכלל לקוחותינו.לחברה מחסני חלפים מקוריים לכלל מוצרי BSH.
משלוח החלפים הינו כלל ארצי ולרוב מסופק תוך יום עסקים עד בית הלקוח.
החברה מתמחה בתיקון תקלות במוצרי החשמל הלבנים כגון תיקון מכונות כביסה ומייבשים, תיקון מדיחים ותנורים ותיקון מקררים.
לצורך פתיחת קריאת שירות לתיקון מצוות הטכנאים הרשמיים של סימנס התקשרו: 072-395-7394

שאלות ותשובות על תיקון תקלות נפוצות למוצרי סימנס

כן, חברת CSB היא נותנת השירות הרשמית והבלעדית של סימנס (Siemens) בישראל. כל התיקונים מבוצעים על ידי טכנאים מוסמכים ועל ידי שימוש בחלפים מקורים בלבד.
מתחייבים לאיכות והוגנות.

CSB מתקנת מדיחים, תנורים, כיריים, מקררים, מכונות כביסה ומייבשים של סימנס (Siemens) .

תקופת האחריות בין 3 ל-12 חודשים, לפי סוג התיקון והחלק.
ניתן לפתוח קריאת שירות מהירה בטלפון:072-395-7394

בהחלט, במקרי חירום CSB יכולה לשלוח טכנאי בדחיפות אפילו באותו היום. ניתן לפתוח קריאת שירות מהירה בטלפון:072-395-7394

ניתן לפתוח קריאת שירות מהירה למוקד טכנאים סימנס ישראל בטלפון:072-395-7394. השירות ניתן במהירות על ידי טכנאים מוסמכים בלבד.

הכתובת למעבדה של מוצרי בוש, סימנס וקונסטרוקטה המסגר 1 לוד. ניתן להכנס לאתר של סי אס בי ולהתעדכן באשר לשעות הפעילות.

כן,
העלות הינה בין 250 ל-350 ₪ לבדיקה ראשונית, תלוי בסוג התקלה ובאזור המגורים.

ניקוי פילטרים, שימוש בחומר ניקוי איכותי, ותחזוקה שנתית על ידי טכנאי. חשוב לבדוק שיציאת המים תקינה.

כמובן שזה תלוי בסוג המוצר והתקלה.
ניקוי של פילטרים, ניקיון פנימי של הגופי ניתן לבצע כתחזוקה שוטפת על ידי המשתמש.
במידה ויש תקלה חשמלית או מכנית, מומלץ מאוד להיעזר בטכנאי מוסמך של סימנס לתיקונים מורכבים, על מנת להימנע מנזק או אפילו סכנה להתחשמל.

ראשית בדקו את כיוון הטמפרטורה.
ניתן לבדוק כי הדלתות נסגרות היטב והגומיות אטימה שלמות ואוטמות באופן תקין.
לעיתים שמכניסים סיר חם למקרר, ייתכן והטמפרטורה תרד לפרק זמן קצר.
אם התקלה נמשכת – פנו לטכנאי סימנס לקבלת שירות.
ניתן לפתוח קריאת שירות מהירה בטלפון: 072-395-7394

כן, ניתן לתאם מראש ולהביא את המוצר למעבדה המרכזית של CSB. הכתובת הינה המסגר 1 לוד.
עדיף כמובן לפתוח קריאת שירות מהירה בטלפון:072-395-7394

במידת האפשר משתמשים בחלקים מקוריים או כאלה שקיבלו את אישור היצרן.

סי.אס.בי חברת השירות הרשמית למוצרי חשמל מבית בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו Iconסי.אס.בי חברת השירות הרשמית למוצרי חשמל מבית בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו

הצורפים 3, לוד

4.3 846 reviews

  • Avatar Ohad Hav ★★★★★ לפני שבוע
    זה מדהים שיש אפשרות של התקנה עצמית ללא פגיעה באחריות המוצר. התקנתי אותו בעצמי הודות לסרטון הדרכה ברור, וכך היתה לי מוצר מותקן ועובד תוך כמה דקות ללא תלות בזמינות של טכנאי. בנוסף, השירות הטלפוני מצויין ואדיב. התחושה היא שמנסים באמת לעזור … More ופחות מנסים לסחוט ממך כספים נוספים על מוצרים נילווים.
  • Avatar יוסי הוניג ★★★☆☆ לפני חודש
    יכול היה להיות יותר טוב,
    המתקין עשה טעות בחיתוך צינור הניקוז, והיתה נזילה שהוא לא ידע/ רצה לתקן.
    הגיע מתקין נוסף אחרי יומיים ותיקן.
    המתקין ,הציע לי לקנות מדף בין מכונת הכביסה למייבש ( שמקומו מעל למכונה) , ההמלצה כדי להגן על הכרטיס.
    עברו
    … More 4 ימים עד שקיבלתי עם שליח את המדף( חשבתי שיסופר על ידכם כולל התקנת המייבש .
    בקשתי עזרה מאנשי האחזקה בבניין, רק כדי ללמוד שהמדף חוסם את מגירת הסבון במכונת הכביסה.
    מחכה לפתרון, אחרי תלונות שלי במייל ובטלפון. הובטח לי ביקור טכנאי ליום רביעי( אבל חשוב מאוד שיבין את התקלה לפני שיגיע והבטח לי שיתקשרו אלי)

תודה רבה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.